Om du har HIV

Well, jag känner mig smutsig.
Jag fattar NADA, undra om fler känner som jag eller om det bara är jag?

Jag skojar inte när jag säger att alla killar bara vill ha sex med mig.
Som något jävla vandringspris.
Det är svårt att förklara, jag vet precis hur det är.
Och när jag tänker hur det är så låter det bra.
Men när jag ska skriva ner det så bara försvinner orden, inget kommer.

Jag känner mig....
Äcklad?
Billig?
Värdelös?
Ensam?

Det är som att så fort jag tycker om någon
så väntar den bara på att jag ska släppa till så han kan gå vidare med nästa erövring.
Eller så fort någon vill träffas och umgås se på "film" så är det alltid så att dom vill bara ha sex.
Man kan tydligen inte umgås som vänner med killar längre?
Jisses vad jag saknar tiden när jag kunde umgås med Johan.
Då va allt kravlöst jag kunde vara mig själv utan att någon dömde mig för om jag tycker om att äta min glass
smält och som en enda stor röra, eller strunta i om jag kanske inte va som alla andra.
Jag kunde iaf vara mig själv och ha roligt.
Nu finns det bara SEX i allas huvuden.
Vill folk träffas och skriver att dom vill se om det kan bli något mer så
är det ju redan rena självmordet att gå dit om man inte vill ha sex.
Därför alla ni som undrar träffar jag inte er, för jag vill inte ha sex med er och sen
bli lämnad ensam och bortstött som något äckligt bananskal.

Sure, det är klart att jag också tänker på sex.
Men när jag tänker på sex tänker inte jag på någon kille som jag kanske
har hånglat med någon gång och känner för att ha lite roligt.
Jag tänker inte att "sure nu ska jag cykla till den här killen för att ha sex och sen få cykla hem igen"
Jag är trött på alla skamliga förslag över msn där folk vill "träffas"
Folk som man vet endå bara vill ha sex.
Jag är trött på att folk tror att det ens är okej att skriva sånna saker till någon.

Jag vill inte behöva känna att jag kommer inte duga för någon.
Ingen kommer vilja ha mig jag kommer få vara ensam tills jag är
30 och beslutar mig för att bli tillsammans med första bästa snusket.
Jag vill inte vara en tjej som folk bara vill ha sex med men ingen vill ha när helgen är över.
Jag vill vara den där söta tjejen som jag alltid har sett mig själv som.
Som alltid skrattar och är glad.

Det här är inte jag, men varför är det endå jag?

Kommentarer
Postat av: Kärlekens Grill

I know the feeling babe!

2007-10-01 @ 08:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0