Och precis

När jag ska lägga mig kollar jag in min Facebook igen,
min syster påpeka glatt för mig förnågra dagar sen att det va ju väöldigt onödigt att man ser
vad ens vänner skriver till varandra osv, MEN!
det är bara för att man lättar ska hitta allt skväller, så det kommer bli det nya lunar men mycket mer poppulärt för nu slipper vi leta efter vad dom skriver till varandra och även om dom raderar det från sin sida
finns det kvar i min svarta bok som jag nog får börja kalla den hädan efter.
För jag har redan hittat massa smaskiga saker, livet är hårt för endel.

Ni kommer säkerligen få ta del av mycket smaskens.
Inte illa en gratis skymt till den andra sidan.

Nej sängen var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0