Knäckis

Va i stallet och red Zickan det gick alldeles utmärkt han va lite hård i vänster sida men
det va bara i slutet, annars va det finnemang.
Tilda och jag hade så trevligt så trevligt :)

Nu ska jag sätta lock skit i mitt hår och smörja in kroppen efter duschen.
Sen ska jag tvätta av ansiktet ordentligt också skrubba med någon bra kräm :)
Kan nog bli bra det här.

Imorgon ska jag och min syster ner på stan måste handla något till min kusin.
Konfa på söndag, klockan 8a tror dom att vi ska vara uppe
och kolla på henne, dream on.

Har nästan fått mamma att betala halva playstationet och dom där sakerna man får till.
det är 2 singstars spel och konsoller och skit, mums!
Tänk vad jag ska få sjunga och vad kul man kunde ha på
partyn då, weeeie!
Me like!

Nej dags att snygga till sig lite.
Imorgon ska jag nog, hör och häpna, låna maddes fula undertuttarna kjol.
Det kan bli bra eller kattasrtof, den som går utanför dörren lär se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0