Killar är arslen

Okej, jag ska nog inte allst börja dejta massa.
För killar är arslen och jag har nog med att försöka få ETT arsle att fatta att jag vill se honom.
Så hur ska jag kunna hålla TIO arslen under kontroll?
Aldrig, jag får bli lesbisk, eller så får jag gifta mig med den töntigaste
fulaste och mest patetiska killen jag hittar.

Sjukt trött på det här, tänk vad mkt lättare det skulle vara om folk bara kunde säga
"hej, om du vill så vill jag gå på dejt med dig, annars äre cool"
Eller någe, sluta va så jävla fega, Hahaa..!
Men ni kan glömma att ni ska få höra det ifrån mig ;P HAHAA

Imorgon bitti ska jag till stallet, iiiuh suck känner att min kropp inte alls vill gå upp klockan 6 men men.
Btw, så har jag en mysko diagnos och har haft fel diagnos i 2 år snart. Kul jul
så jag ska på en ny utredning.
Bra där, så då kommer jag bli avlivad för den medicinen kostar över 100 000 per år.
Tänk när jag är gammal och änka hur ska jag då ha råd med det?
AVLIVA MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0