Känsla

Det här kan bli bra, riktigt bra.
Ska bara se till att hålla det kvar på rätt känsla fram till helgen.
Helgen ska bli oslagbar Right?
Hahaa, hoppas på det bästa går ju alltid.

Jag vill ha dig med en sidenpyjamas, okej?
Annars vill jag inte ha något alls, suck... det va hårda bud men så är det.
känns som det är jag som kommer få lida mest för det.

nu försöker jag lura med mig Fia till Norrköping m,åste inhandla en klänning eller något att ha på mig tills
i helgen och så måste jag köpa något åt Clara.
iiiihii, vad roligt vi ska ha.

Fia ska köpa present till mig clara och Terje,
Jag ska köpa till Clara och till mig själv ;P
Moahahaa!

det förtjänar jag eftersom jag inte kommer få dig i någon sidenpyjamas.
SUCK!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0