JÄVLA NÖRDAR

Okej, seriöst så hatar jag folk som snor cyklar,
Jag fick ett brav från polisen häromdagen att dom hade hittat min cykel.
Loveli tänkte jag, men när mamma skulle hämta den så va han vandaliserad
så han fick åka in på en uppgradering.
Problemet är den att han är helt mysko färgad
och så är det en helt annan sadel och jag är inte alls
glad över att ha han tillbaka, jag vill bara kasta den i ett dike och aldrig mer se den.
Så nu ska jag ner på stan och köpa en ny sadel.
Jag tänker inte sitta på den innan det är gjort.

Sen s¨å är sadeln helt cp eftersom det är en kille som har haft den så den lutar neråt
så man glider av och så är den jätte långt ner.
HEJDÅ.

Jag funderar nästan på att tröst köpa mig ett playstation också.
Men det får väl bli ett par skor eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0