[ Jag är INTE intresserad ]

Hur svårt kan det vara att kläcka ur sig dom orden?
iofs så kan jag komma på 10 människor som jag
förmodligen skulle behöva säga det till
Men om jag skulle säga det till dom så skulle dom låtsas som att jag va störd.
För inte sjutton tror dom att jag är intresserad av att umgås med dom mer än som vän, nääää?

Vadå har inte normala kompisar sex?
SUCK!
Dra dit pepparnväxer.
Vilket i min värld iaf inte är i sverige.
Om jag har fel är det ungefär lika stort som när madde kollar på en svensk dokumentär om
björnar och kläcker ur sig att
"men björnar finns väl inte i sverige?"
Iofs så är det nog inte så många svenskar som har sett en björn i skogen men endå.
HALLÅ?
MORS LILLA OLLE????

Va föreseten nere på stan förut och köpte mig en ny sadel.
LOVELI!
Klarade inte ens av att sätta mig på den innan jag fick en ny.
Iiih, bergis någon snuskig liten kille som har haft den.
HOPPAS DU SITTER I FINKAN!
Hahaa...

Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

hhaha,ja och de vissade ju sig att björnar finns ju i svergie och inte bara på kolmården..:P

2007-09-27 @ 14:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0