I Like

Well, helgen har spenerats först i västerås sen hemma.

så i fredags drog jag till vås och träffade min bejbi, dock va hon försenad men men tur att jag inte är
rädd för att gå vilse som hon är ;)
Sengick vi en sväng på stan jag införskaffade mig ett par nya skor och halsband.
Mums.
sen hem och duscha och äta pasta sallad och dricka, väldans roligt hade iaf jag.
sen skulle vi ner på stan så då är det någon nisse som är helt
kär i madde som skulle köra oss, problemet va bara det att han vägra släppa av oss sen.
Och jag är inte sen att på peka mitt missnöje med att inte få gå ner på krogen så när vi är mitt utei ingenstans släpper han av mig.
Tack...
Men sen kommer dom tillbaka och hämtar mig, och nu har vi vart borta i minst tvåtimmar,
Sen så får madde sitta och smöra för att han ens ska släppa av oss.
Och när han väl gör det tänker han dumpa oss i någon tunnel som ingen av oss hade sett förut.
BRA DÄR
Men nu va vi iaf av med honom.
Sen skickar han sms till madde och säger att detva mitt fel. VAVAVVAVAA??
Well, vi  gick iaf till Christer sen där va det iaf trevligt :)

Igår va det bara mysdag, kollade på fotbollen med pappa och åt rulltårta :)
Mums,!

Jag fattar inte vad det är för fel på dig.
Kan du förklara för mig vad det är du vill?
Och om du vill något så kan du väl visa det?
Sure att jag inte kommer överens med dina kompisar verkar du inte ha fattat men så
är iaf fallet.
Så om vi ska ses kan du väl dumpa dom någon annanstans?
det vore uppskattat.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0