hej, om du vill så vill jag gå på dejt med dig, annars äre cool

Idag va jag uppe innan tuppen klockan 6 minsann.
Då va det bara att knata upp så jag kunde åka med mamma till stallet.
Så halv 7 va jag i stallet och fixa och dona.
Sen vid halv nio bar det ut i skogen med Xickan vi
Skrittade ut sen red vi ett tag på paddocken, mums.
Helt sjukt kul vad mjuk han har blivit klart att han sätter emot sig ibland men 90% av tiden
va han en pärla. :D

Sen när jag kom hem igen vid 11 så va det bara att hoppa in i duschen och sen äta frukost :)
Sen gick jag upp till mitt rum och skulle vila lite men då ringer Sandra från Konsum
Hon va tydligen sjuk så jag fick glatt gå dit :)

Så nu har jag precis drukigt te och ska krypa till sängs för jag är helt sjukt trött!
fast jag kommer säkert endå inte kunna somna, men men :)

Västerås blir det på fredag också, mums vad kul det ska bli.
Hoppas på lite söta pojks att kolla på :)

Nej sängen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0