Hej då

Weeie, jag och fia har bestämt oss, vi drar.
min syster viste sidor på nätet där man hittar jobb i norge åså, LÄTT!
Helt sjukt kul det skulle vara att bara dra,
Du får två veckor på dig att packa fia!

Men hey vi ska inte vara borta så länge ett halvår kanske.
Trött på skiten här endå.
Weeie, så sjukt kul och norska pojkar ska vara rätt söta!

Va förövrigt i norrköping med Fia idag.
Gick helt sjukt segt hitta NADA!
Eller aah lite saker 2 par skor 3 tröjor och ett armband tror jag det blev.
2 filmer också det får jag inte glömma:)
Så nu ska jag poppa popcorn och se på film.

Puss, btw glöm inte mina heta ungkarlsflickor ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Du kan ju inte bara flytta :O

2007-09-12 @ 22:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0