Gud vad jag hatar

Dumma svar på saker jag inte bett att få ett svar på.
Om jag skriver att "killar är arslen något mer ni vill veta?"
Så kommer det groteska svar tillbaka som att dom har knullat mig för hårt
Och att jag är en patetisk liten bimbo, ööh what?
Sen kommer det en smart hjärna som skriver att isf är vi pappret som dom torkar sig med och det
tyder ju bara enumer på att killar ÄR arslen.

Idag fyller Clara år Hipp hipp hurra,
image6

Och idag fick jag ett brev också måste till lövåsen GENAST för dom vill ha ett blovprov på mig innan torsdag för att
kolla upp om jag har sjukdomen eller om jag fortfarande är diagnos okänd.
Skulle kännas bra att få en sjukdom och inte bara gå runt och ha ont.
iofs så säger dom ju att det är reumatism men borde jag inte äta piller då?
Borde jag inte äta piller vad det nu än är för sjukdom?

Äsch nu ska jag duscha sen ska jag gosa med min syster hon ser så ensam ut :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vad patetiska svar!

2007-09-12 @ 13:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0