Förnuft

vad är det för jälva skitväder ?
Suck så skapligt trött på det just nu kan jag lova.
Något mer jag är trött på är ovishet och
alla dessa jävla sjukdomar.
Man blir som man umgås?
well, kanske kan stämma eftersom allt börja vid 15 - 16
och då umgicks jag massa med Mysan och Malin och alla dom.
Malin har säkert fått några konstiga krämpor av att föda barn och mysan
säg något som hon inte har råkat ut för?

Sen är det jag, som får alla sjukdomar som en gammal människa ska få.
Loveli, det senaste tillskottet heter tydligen Bechterews sjukdom.
0,1 -1,0 procent av befolkningen får den och oftast smittar den bara män, så det är klart att jag ska få den.
sen är den extremt svår att upptäcka och sitter tydligen i bäckenbenet.

Men hey det finns ju iaf något jag kan ta för att det ska bli bättre!

idag ska jag försökra fixa någon lokal där Clara och jag kan ha vårat party,
loveli för imorogn fyller Clara år och jag om en vecka så då blir det bäst nu i helgen.
Ska bli så sjukt kul älsklingen från sthlm kommer hem också.
MUMS!

Nu skulle jag behöva duscha och sen ner på stan kanske.
Btw, Grattis Mathilda :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0