Elak, jag? aldrig!

Jag kom just och tänka på en fatstiskt rolig sak, en bekant/kamrat/någon som jag bryr mig förskräkligt lite om egentligen ska åka som aupair, trevligt för henne/honom.
För att ingen ska ta illa upp kallar vi den hennom
anyway, hennom är inte den fagraste eller den smalaste inte heller den smartaste personen jag känner.
Så jag är naturligtvis väldigt glad för den här personens skull.
Men sen kom jag på vad min syster sa när hon kom hem från USA.
"jag är den enda av alla aupiarer som åkte som inte gick upp i vikt"
Min syster hatar alla dessa bakelser osv, vilket jag däremot kan slå vad om
att den här personen i fråga inte gör.
Så tänk dig då hennom när hennom kommer hem efterresan, jag ser redan skräckbilderna.
Eller så kanske hennom hamnar i an fantastisk familj som äter morötter och hennom går ner 20 kg och kommer hem super fit, det vore ju något.
Vi får väl hoppas på det bästa för allas skull.

Nej nu när jag har funderat klart över det här kan jag nog äntligen krypa till kojs!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0