Diary

okej idag är jag på sjukt dåligt humör, eller nja bara nu på kvällen.
Jag tror aldrig att jag ens somna igår innan klockan ringde och sa att
jag skulle gå upp och duscha.
iiiuh, så sen va det bara att cykla till sjukhuset för att ta ett blodprov.
det gick på typ 5 min sen va det bara att cykla hem igen.
Så sen halv 7 har jag vart uppe.
Kanske inte så konstigt att jag är lite grinig.
Men det får man vara när massa störda människor skriver till än:

"Hej jag är 35 år har du lust att träffas?"
HAHAA NEJ!

Weeeiiöö weeeeiiööö.
Jag har tråkigt!
ska knalla till sängs men först ska jag visa min mamma
mitt blåmärke som jag fick från sprutan.
Sen ska jag skicka 1000 sms till min syster som kommer vara borta på min
födelsedag!
SNYFT!

Red Zickan idag också, det gick galant.
Synd att jag rider så sällan det blir helt svårt att sitta ner i traven på
ett snyggt sätt.
Hahaa.

Sthlm i helgen så se upp!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0