Date?

Okej, nu är det såhär, att jag är trött på att se sura miner.
Det är klart någon utav er därute vill gå på date med en av dom här flickorna.

Ungkarlsflicka nummer 1:

Johanna 18 år från katrineholm, snäll söt och rolig.
Jag vet inte så mkt om henne men hon har en söt hund :)




Sen har vi ungkarlsflicka nummer 2:

Katarina 21 år från katrineholm.
Säkert jätte trevlig och söt om hon inte är ens storasyster ;) HAHA
Nej seriöst så är hon riktigt trevligoch söt - När hon vill.
Hon gick Media på gymnasiet och har vart i usa
Som aupair i 13 månader, hon läser mkt böcker och tycker om prommenader i skogen,
(det är sant)

  


Sen har vi ungkarlsflicka nummer 3:
Sist men inte minst
Madde 19 år ursprungligen från katrineholm men pluggar i Västerås.
Genomgo flicka och söt dessutom, pluggar turism eller någe sånt strunt i västerås
och har därför övergivit oss.
Hon har en Katt som heter kelso som för övrigt är tillsalu (skänkes)
Han är störd och översocial.
Madde går även under smeknamnet "jätte trosan"
Om det är bra eller dåligt får ni avgöra själva.

  


Eftersom det här är min hemliga kampanj så har jag inte fått tag i dom fagraste bilderna utan
Fick snickra lite själv.
Hoppas det smakar!

Kommentarer
Postat av: Madde

HAha herregud du är ju bara för söt :)

2007-09-12 @ 09:35:49
Postat av: Madde

HAha herregud du är ju bara för söt :)

2007-09-12 @ 09:36:02
Postat av: ?

Vad kostar en Date med Katarina då?
Inte min mail då skulle det bli liv kan jag lova :D

2007-09-12 @ 22:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0