Besvikelse

Well, kan inte annat än att känna det.
trodde nog aldrig att det skulle bli NI två igen, vem som helst men inte NI
inte igen jag orkar inte med det här.
Eller så är det kanske det här som behövs?
Ska allt börja om igen som för 5 år sen?

Nu ska jag ta en bild som får folk att vilja ha mersmak?
Hahaa, det lät patetiskt.
Nej det ska jag inte för jag ska bara ägna mig åt att kolla efterlägenheter i norge :)
Och vänta på att fia kommer in på msn så vi kan börja våran dejt igen

Well, om jag nu är så odrägligt ärlig, varför håller jag då inne med allt
elakt som jag skulle kunna säga om henne?
Varför?
Och varför vill du bara ha mig när du har flickvänn?
Är det för att du känner dig säker då och vet att du endå
inte kommer göra något med mig då
För du har tjej och är inte otrogen?
(även om du va det sist)
JAG FATTAR NADA!

Sen så Har vi den andra nissen som jag bara har lust att slå i huvudet med min
nya ubersnygga sko!
HALLÅ, VAKNA, ser du mig inte?
Vad är det för fel?
När jag fick ett sms i tisdags tänkte jag nästan skriva att det va inte
onsdag så han fick skämmas när han va ute och drack.
Men icke, inga spydiga kommentarer.
Dumt att skrämma bort dig redan....

Och sen har vi allt folk på msn, som jag HATAR.
Jag HATAR dig och dig och dig.
Folk som ska vara översociala fast dom vet att man har noll intresse i att prata med dom
jag har inte hälften av dom på min lista och jag skulle önska att dom inte heller hade mig på sin.
Jag tänker inte förklara varför jag åker till norge när jag sagt att jag ska åka till tyskland.
För vad har du för intresse av det egentligen?
INGET INTE ETT JÄVLA SKIT.

Sen finns det folk som börjar med att skriva hej och sen kommer dom inte längre
vaa?
Vad sysslar ni med, varför har ni ens msn, hur vågar ni ens komma på tanken att
adda någon på msn?

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0