angel velvetjugs

Well, idag är jag sjukt irriterad på alla tröga människor
och på folk som jag inte bryr mig 5 öre om.
Sluta skriv till mig på msn ditt CP huvud
Jag orkar inte höra patetiska saker om hur synd det är om dig
bara för att du har vart nörd hela ditt liv och inte våga ha sex.

Helgen, well, besviken!
Varför är den här helgen bara ordet besviken?
eller det är väl att ta i men människan gjorde mig så grymt besviken.
Fast det är alltid skönt att höra sakerna innan man är mitt ibland det.
Nu kan jag ju undvika att hamna där.

Imorgon ska jag ut och springa pallar inte det här.
Måste rensa huvudet lite.
Musik och skogsstigar är nog bästa sättet,

nu ska jag se på en film!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0