And isn't it ironic ?

Okej, nu ger jag inte upp.
jag ska fixa den där jävla buggen i mitt bilspel så jag kan spela
utan att det laggar utav hellskotta.
Eller jag ska hitta vart jag stänger av skakningarna i ratten
och det kan ju vara lättare sagt en gjort
För just nu hittar jag inte ens vart inställningarna till det ligger.

Du och jag, jag och du?
du och hon, han och jag?
Jag och ingen ingen och jag.

Varje gång du hör av dig blir jag förvånad,
Först måste jag tänka efter vad det är för da om du är ute och super
eller om det faktiskt är så att du vill prata med mig endå.
Jag vill inte verka för på och jag vill inte stöta iväg dig men ballansen bär
emellan är så sjukt svår att få att funka.
Och vad vet jag du kanske bara vill ha sex med mig endå.
Jag hatar att inte veta, att få chansa
Jag vill inte ha sex med dig, okej?

Suck dags att duscha.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0