6 månader?

Okej, jag kanske borde vara med i Claras inget sex på 6 månader klubb.
Men gills det från då man senast hade sex eller fråpn nu?
Hoppas från senast för då är iaf jag en bit på vägen :)
Haha okej där avslöja jag nog för mkt men men :)

Idag ska jag iaf ut till stallet ochrida, mums.
Sen ska jag prata med sötaste Mathilda också.
Hon är sååå söt.

Okej nu har jag legat och drömt om det där playstationet hela natten
och att jag va bäst på singstars.
Så jag ska locka med mig mamma och försöka få henne att köpa halva i födelsedags present till mig :)
För är inte jag en väldigt söt dotter ;P

Kanske är dags att äta något så jag inte dör ute i stallet.
weeie, det kan vara smart.
Mer onödiga tankar kommer det säkert senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0