- Men har han blivit miljonär

"Då stannar jag nog i thailand och gifter mig med honom"
Fia är bra söt och när hon fråga efter mina framtidsplaner -

"Jag har hört att norrmän är ganska söta, så första bästa miljonär som inte är halvdöd
ser ut som ett arsle, och inte slår mig ( för att inte låta allt för ytlig)
Så gifter jag mig med honom"

Great, man kan ju inte bara vara ytlig här i livet det har börjat få sina straff.
alla bara klankar ner på mig pga min krav lista.
Men okej, nu ska jag förklara :

Bara för att man Kryssar i alla av rutorna betyder inte det att jag vill kasta
mig i era armar eller vill träffa er, och bara för att ni kanske
inte kan kryssa i alla så betyder inte det att jag inte vill träffa er.
Det va en "rolig" grej som iofs är ganska sann.
MEN det är självklart person kemi och allt sånt också som räknas inn.
Men Hey, om ni kryssar i att ni är pundare och röker och har er
så vill jag ju endå inte ha er i mitt liv.
Och "min person kemi är så här och jag hoppas att din stämmer med min"
Hur fin kryssa i ruta skulle det vara?
Rutorna ger dig en chans att prova om våran person kemi stämmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0