Stickan

Fick en sticka i fingret förut när jag va i stallet.
eller en stika slet av halva trampdunan på mitt ringfinger så det är ett hål
det är ganska djup och nu efter en dusch och allt sånt
så såg jag att det sitter något brunt däri.
Det kan vara smuts eller en sticka.

Tänk om den färdas genom blodådrorna till mitt hjärta så jag dör?
det kan hända det va någon som hade dött av det att
en sticka fördes via blodådrorna från fingret till hjärtat.
Tänk om jag skulle dö så.
Tragiskt.

Isf så testamenterar jag min cykel till min syster
För hennes cykel har inget luft i däcken.
Bra där.
Sängen kan hon också få
för hennes är ytte pytte liten.

Här med intygar jag att personen i fråga va vid sitt sinnesfulla bruk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0