Sounds

Ska snart ner på stan och kolla oim kjolen jag vill ha finns
och om den sitter bra eller om den kan fara åt pipsvängen :)
Sen ska jag nog köpa nytt puder också, kan vara bra att ha.

På torsdag ska jag Fia och Anna åka och köpa skor och
lite andra saker som vi kan ha på oss på
Mogen dansen på fredag, ARVINGARNA ;)

Nu ska jag klä på mig och tvinga med min syster ner på stan,
ska se om jag kan få henne att färga mitt hår ikväll också.
Kan verkligen behövas.

Okej om inte hon tanten ringer snart så tänker jag börja söka jobb
här ist, för jag orkar inte gå och inget göra.
SUCK!

Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

vad ska du köpa för kjol?:)

2007-10-02 @ 18:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0