MAX

Okej, idag känner jag mig kanske inte lika glad som igår, men nästan :)
Hoppas på att min kära syster känner sig lite glad också så
hon har humör att färga mitt hår :)
weeie!
Men hon kommer säkert inte orka och jag kommer få gå med min fula utväxt heeela livet.
Suck!

Imorgon ska jag till norrköping som sagt men sen har jag hästen också.
Ska nog ta med häst sakerna i bilen så får dom dumpa mig i stallet när vi åker hem.
I värsta fall får jag väl ara skritta en sväng på honom men
det är klart jag hinner ta en sväng i skogen eller mysa med honom :D

'Cause the boy with the cold hard cash is always Mister Right,
Well, nu ska jag se om min syster är vaken och på humör för att leka med mig :)
Annars kanske jag vägrar att sola med henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0