Life

Vakna halv 9 idag utan att ställa klockan eller något.
Poff sa det bara så vakna jag och va pigg som aldrig förr.
Bra där!

Ska ner på stan snart kolla läget lite :)
Vem vet jag kanske stöter pånågon totalfrämling som jag
aldrig har sett förr.
Då kanske jag kan ge han mitt nummer och fråga om han vill ta en fika.
Bra plan, eller så får jag nöja mig med att vänta på min playdate.

Jag vill ha, någon som inte är för tjock och inte för small, utan lagom
han får inte vara för lång och inte för kort, utan lagom.
han får inte vara för snygg (då vill alla flickor ha honom) och inte för ful, utan lagom.
Jag vill ha en lagom kille det kan väl inte vara så svårt att få tag på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0