Jag vill ha dig på ett syndigt sätt ..

Jag blev helt sjukt sugen på glass när jag läste det
vet inte varför.. haha!

Kollat på fruarna nu, rätt åt henne att Ian och Mike flytta.
Dom är för bra för henne.
Är det här den enda gången jag håller med killarna? hahaa!
Kan nog vara så.

Imorgon ska jag iaf cykla till stallet skönt det!
Få lite extra motion, sen ska Tilda och jag galoppa massa i skogen
OOH vad jag älskar det!
Finns inget som är så härligt.

Om jag får välja, så skulle jag bosätta mig på landet med massa
hästar och en stor fin gård, någonstan där det aldrig snöa
eller blev för kallt föratt rida ute.
Jag skulle helt ärligt kunna skita i allt vad kärlek heter.
Ge mig vänner hästar en stor gård och väder som aldrig sviker.
Sen är jag nöjd

Kommentarer
Postat av: Cookie

moahaha det kommer säkert regna imorn ;)

2007-10-16 @ 23:57:26
URL: http://bizzaremind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0