I used to think

Idag är ingen vanlig dag för det är johans födelsedag hurra hurra hurra.


Well, jag vill så gärna bara kunna visa er vad jag menar med att justin bara
blir snyggare och snyggare.
men lägger jag ut dom bilderna här så kommer han döda mig.
No shit.
Och eftersom det är massa folk som inte ens har någon anledning till att läsa min blogg
men som endå gör det så blev det helt plötsligt mkt frestande att lägga ut bilderna
Så ni kan få bli lite avundsjuka.
Moahahaa!

Men icke, jag vill inte få mördarblicken av honom nästa gång jag stöter på honom :)

"I used to think maybe you loved me, now I know that it's true
But I just can't spend my whole life, just a-waiting for you
I don't want you back for the weekend, Not back for a day,
Cause baby I just want you back and I want you to stay"

Dags att kolla på Legolas, kanske får jag en lika bra dröm som igår?
och har jag tur se slipper jag bli dödad idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0