Hello hello hello hellooooo!

Arvingarna snart då, dricker cider och väntar på att få åka till festen.
Typsikt, mitt huvud orkar inte stöta på dig idag.
Inte min kropp heller.
Jag kommer falla samman om jag ser er.
Jag kommer  inte klara av att se dig med någon annan.
Suck!
This shit sucks!

själv lockigt hår skulle jag tydligen ha enligt smakrådet, och mina svarta skor.
Loveli, fråga aldrig om halsbandet men det tar jag ett iaf :)
Det känns så naket annars, inte så konstigt kankse :)


Weeie, jag har inte ätit något idag kom jag på, inte så bra kanske.
Men men, jag dör nog inte för det och gör jag det så va jag säkert lycklig endå.
Om jag inte har sett er två tillsammans som sagt för dåååå är jag säkerligen olycklig när jag dör.
Men tänk inte på det, känn dig inte skyldig till något ;)
HAHAA!

Nej nog med strunt och fylle skriveri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0