Glamorous

ska snart TVINGA ner min syster på stan så vi kan köpa lite sprit :)
Ikväll ska jag bli kalas full.
Och inga fylle sms ska jag skickas till två personer, eller nej tre!
Ni tre är bannlysta från min kväll, för den ska bli perfekt!

Och ni är inte perfekta, så ni kommer sinka den.
Och det tänker jag inte tillåta.
Vart tog alla glada minnen vägen?
Well, dom är inte här iaf, jag ska vara en glad bitter fitta ikväll.

Nu måste jag sminka mig, hoppas att fia hör av sig snart
Hon är en ängel :)
Två av dom andra änglarna har redan hört av sig idag :)
Weeie, snart snart är truppen sammlad igen,
Känns lite sorligt för det känns lite som "sistagången"
Vi vet ju inte när jennie är ledig igen och när fia och jag sticker.

Nej smink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0