Dödsstraff

Under andra världskriget fanns det en man som
utförde tester på människor.
Han hitta otroligt mkt nya saker genom den här forskningen
Han skulle till och med kunnat vinna nobel priset OM
man skulle kunnat göra om dom här sakerna nu.
Men eftersom man inte får göra tester på människor så är det omöjligt.

Jag påstår inte att jag tycker att det va humant eller något
sådant han höll på med för jag vet att det va vanliga människor.

Men då kom jag på, att i USA har dom överfulla fängelsen med dödsdömda fångar.
Kan vi inte ta dom och forska på isf?
Jag tror inte att dom känner mindre smärta en vad den stackars kaninen gör.
Och jag lovar att Kaninen har inte mördat någon eller vart en pedofil.

Vore det inte bättre att utför exprimenten på oss själva
så vet vi iaf hur kroppen reagerar utan att behöva göra 100000 tester på stackars djur
och sen försöka få det att passa männsikan.
Förstå hur mycket längre fram forskningen skulle komma.

Om jag skulle mörda någon och få dödsdomen, då skulle jag säga
att dom fick exprementera på mig, bara
jag fick smärtstillande, eller blev sövd eller något.
jag menar jag ska ju endå dö.
Då kan jag lika gärna göra alla som ska få leva vidare en tjänst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0