a shadow that you love

Suck, dags att sova snart.
Jag förstår inte mig själv hur jag finner mig i
att bara få finnas i väntan på något bättre,
varför låter jag någon göra så mot mig?

Och varför gör jag så mot någon annan?
det är sjukt.
Jag skulle säkert kunna få vänta i hundra år.
Men jag skulle vänta dom åren om jag viste att det skulle löna sig.
Jag är störd.

Galet, det är galet.
Kanske ska hämta upp trådarna från sitt gamla liv och fortsätta frammåt?
Men hur gör man?
Imorgon ryker håret iaf.
Adjökens med det.
På torsdag är det stallet.
I like!

"It is but a shadow and a thought that you love.
You're not in love with them, you're just obsessed with them"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0