This sucks

Well, vart hemma idag och kollat på Idol.
Marie bäst såklart sen tycker jag någ Mattias fast
han åkte ut och va värdelös på att leverera.

Daniel och Amanda tycker jag ingenting om, endera så gillar man dom eller inte
Jag gilla dom under första perioden när man fick välja själv.
Men nu går det ju bara utför.

Och andreas, charmig men det va nog egentligen hans yur att åka
så han kommer nog att få åka nästa vecka.

Imorgon ska jag till stallet och busa med Zickan, blev inspererad förra
veckan av dom som red dressyrprogram för någon nisse
så imorgon blir det hårdträning ;)
Hahaa!

Det lär jag ju få ångra på söndag när träningsvärken kommer
men men :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0