Stronger

Hmm, hur ska jag veta?
Hur ska jag kunna lita på vad du säger.
Jag mår dåligt, jag vill veta precis vart jag har dig.
Vet jag inte det så vill jag inte va en del av det här.

this sucks.

Hur ska jag kunna säga det så att du förstår?
Jag vill bara säga allt så du fattar hur jag tänker och känner.
Men så fort jag börjar ge dig en vink om va det handlar om
så ballar du ur känns det som.

Svårt att du bara slutar vara så sjukt tillbakadragen
Jag får inte veta något om dig.
Om jag skulle fråga en simpel fråga som vad va ditt första husdjur
så skulle du undra om jag va ett freak, men jag vill veta saker.
Jag vill inte ha det som alla andra har haft.
Jag vill ha mer.

Tänk på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0