Orlando

Ooh, idag va Orlando Bloom med på Ellens show.
Toppen tänkte jag.
Tills han börjar skratta, aaw synd om pojken
Han är 30+ och skrattar som en lite 8 årig pojke.
Det är inte lätt inte.

Imorgon ska pappa och jag hyra film har jag bestämt.
Haha fast han såg lite glad ut när jag sa det :)
Weeie, tror det är för att jag va duktig och packa upp våran nya dammsugare
och dessutom tog ett provvarv med den.
Även om jag höll på att ha sönder den efter 5 min för
jag dammsög up en strumpa haha, jag orka inte böja mig
och tänkte att den åker ju inte in den är ju GIGANTISK.
Men icke, poff så försvann den :P
Haha men pappa fixa :D

Nu ska jag sova :)
image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0