Nästa gång

Jag känner mig ganska nere just nu, vet inte varför
och jag vill inte veta varför för jag vill inte
tjata om det för er 100 miljoner gånger.
För det är ganska meningslöst eftersom
det är JAG själv som har gjort att jag mår så här
och det är JAG själv som kan få mig att må bättre
Så varför skulle jag vilja trötta ut er med det?

Lagade mat med min syster idag.
Hahaa, eller hon diska och jag laga maten.
Vilket hon förmodligen ångra efter att jag hade kokat potatis.
Inte min starka sida det där med matlagning.
Och så kommer jag ha en blåsa efter att ha skalat
dessa enmiljon potatisar.
Men men :)

Imorgon kommer mina nya filmer, weeeei!
The notebook.
Helt tokigt bra är den filmen.
Den får bli min nya somna till.
Eftersom min syster har snott mina sagan om ringen filmer.

Och Hey, jag saknar dig.
Bara så du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0