Make me over

Hahaa, hitta ett gammalt spel som jag tyckte va
tok kul när jag va liten, något som man fick till flingorna.
Jag är helt sämst på det spelet nu.
Fattar inte hur jag orka sitta och spela det.
Weeie, skickat efter bilspelet nu också så det kommer imorogn eller på tisdag
så jävla mkt stryck du ska få johan, MOAHAHA!

Bäst bäst bäst, pepptalk ;)

Pappa har hyrt film idag, weeie!
Eragon, mums han är så snygg, eller inte han men
en av nissarna ;)
Sist jag såg den filmen så drömde jag att jag hade en egen drake.
Livlig fantasi kanske.
Hahaa, fast man kan inte välja vad man ska drömma :)

Som inatt då drömde jag massa om en tant
som sjöng för hennes son hade dött, och jag vet vem hon är
och vem han är, men jag kommer inte ihåg det nu.
Läskigt.

Maaaaaat :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0