Jävla skit

Jag fattar inte.
Om jag skulle ha barn med en man och skilja mig.
Och han tjänar mer pengar än mig och sen blir det massa
problem och allt sånt, så jag får barnen.
Om han tjänar 50 000 i månaden, får han då betala mer än en
som tjänar 25 000?
Barnen måste väl endå kosta lika mkt att ta hand om även om
mina barns pappa tjänar mer?

Om det fanns en skala som man följer,  för hur mkt man
är skylldig att betala för sina barn
så tror inte jag att stjärnorna skulle bry sig så mkt om att
få vårdanden över barnen och deras 21 miljoner.

Vilket barn behöver saker för så mkt pengar undrar jag?
Vilka blöjor kostar så mkt?
Vad är det för barnmat som är så dyr?
Det är absurt och patetiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0