iPod

Idag har jag fått papper från AMF, ÄNTLIGEN
Ska på möte den 7 december helt sjukt långt kvar.
Suck, men men det löser sig

Ska nog ut och gå en sväng straxt ska låta håret torka bara.
Bra där!
Måste lägga inn nya låtar på min iPod också.
Länge sen jag ängnade en tanke åt den

Haha nej jessi, inte den här gången.
Om det är fler som undrar så va det Cup det handla om igår.
Som nyss har kommit hem igen och som va stel som en pinne.


Igår fick jag en lapp om att jag har en pepparkaksdeg jag får hämta gratis vilken
tur jag har tänkte jag, men när jag vi i affären så hade dom inte ens några!
Morr!

Mot skogen


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha de va inte illa, grattis pepparkaksdeg ;)

2007-11-22 @ 14:02:35
Postat av: Jessi

haha! då vet jag ;D

2007-11-22 @ 19:32:54
Postat av: jennie

shit e han redan hemma?? hur längeva han borta?? det gick fort skönt :D det känns positivt för då kankse det inte känns så länge innan jeppe kommer hem heller haha :D

2007-11-22 @ 22:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0