Idol 2007

Hahaa, jisses folk är helt galna över att Daniel åkte ut.
Jag är glad.
Fast när jag tänker efter så skulle jag hellre lyssna på
en skiva av honom i bilen än på någon skiva utav Amanda.

Marie och andreas är ju redan klara som sköna bilskivor.
 Blir bara sur när jurryn trackar ner på Andreas, det är ju ingen
dansande gubbe som liknar honom som ställer sig på cd spelaren
när man spelar skivan, okej att dom vill påpeka att han ska röra på sig mer
men dom behöver ju inte halft mobba honom.

Jag kan inte minnas att dom som har vart med i idol tidigare år
har hoppat runt som små cirkusapor på scenen.
Ska dom göra så en hel konsert också?
Isf skulle jag aldrig (vilket jag inte skulle iaf) köpa en biljett till Amanda
För hon sjunger falskt redan nu.
Tänk då efter30 min hysteriskt hoppande, och kravlande på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0