Grisar ska inte ha roligt

Okej, idag har jag världens träningsvärk.
Det är inte så jävla skönt men det är bra :)
Lite smärta får man tåla ;)

Well, igår när jag och min syster kollade i tidningen
så läser hon ett recept och kollar på bilden.
Sen förvandlas hennes ansikte till en spymaskin typ.
Hon spydde inte men det såg ut som hon skulle görader.
för först tänkte hon säga att mmm vad gott det ser ut.
Men sen ser vi texten som ska locka oss till att vilja läsa
receptet och vilja äta det.
"Grisar ska inte ha roligt"
Vem FAN skriver en sånn sak?
Om han vill att vi ska bli vegetarianer så fine,
men han ville ju att vi skulle äta hans mat.

Jag mådde iaf illa och åt inget kött.
Iiuh!
Grisar ska vist också få ha roligt.
Jag har lust att bura in han som sa det i en liten liten liten liiiiiten bur
Där han får sitt tills jul och bara få massa skrumpna matrester.
DU borde inte få ha kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0