Colection

Så sjuka drömmar som jag drömmer nu.
Det är helt tokigt.
Idag så drömde jag att först skulle
massa tjejer bli avrättade för att dom va snyggare än en annan tjej som dom
hade mobbat eller något.
Och alla va tjejer som jag känner.
Sen så jobba jag på typ karsudden eller något
Och där kom en fånge lös och dödade massa folk jag vaknade förövrigt då
så jag inte skulle behöva drömma klart.

Och innan det så drömde jag att jag va hos min farmor med
Clara Hanna och Bella, sen har Hanna med sig en stor bunke med
jag vet inte vad men det är ett galler ovanpå.
Så hänger det 100 döda små kycklingar som hon börjar äta av.
Med fjädrar och allt.

Sen ser jag ett fat som min farmor hade, och på det
så ligger det duvor, vita små små.
Sen mitt i allt så biter hon av huivudet på den ena
och säger att det fick hon lära sig i Ryssland att tycka om.
Jag trodde jag skulle spy.

Iiiuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0