Anonyma sms

På film ser allt så lätt ut.
Eller iaf i sex and the City.
Iofs så är dom 35 i den serien och då kanske allt är lättare?
Idag funderade jag allvarligt på att göra något drastiskt

Typ om jag viste att någon hade haft sjukt bra sex med någon,
men inget mer, så skulle jag kunna fråga min kompis efter
dens nummer så kunde jag skicka ett sms
"min kompis sa att ni hade sjukt bra sex, ska vi ses?"
Det vore ju något.
Men det funkar inte så, synd kanske.
Dock så måste man nog skicka med en bild på sig själv
så den andra vet vad det är den svarar på.
Fast då hänger man veeeerkligen ut sig själv om han skulle
tycka att det va det sjukaste han hört.

Kanske skulle funka i en större stad?
Får be Jennie undersöka saken :)


Kommentarer
Postat av: lovingnurse

godnatt och sov så gott inatt!

2007-11-30 @ 02:19:52
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0