And then meeting his beautiful wife

Skulle kanske ha ätit förut men orka inte göra något att äta.
Kul jul.
Så nu sitter jag här med mitt te och ska kolla på bones sen se en film
att somna till.
Blir nog bra :)

Just nu, lägesrapport.
Ja du.. på söndag är det sista dagen att söka det där jobbet
så efter det får jag väl ett svar.. kan ju alltid hoppas iaf.
Annars så får jag väl ta mig ner till stan och kolla det där jobbet
i den nya skoaffären.

Annars är det rätt tomt just nu.
Det suger att jag ska sakna dig så grymt mkt.
Men hey, vad ska jag göra åt saken?
Inget, för jag har mig själv att skylla.

It's meeting the man of my dreams....
And then meeting his beautiful wife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0