You left it in my bed. Come to look for it again

Pratade med sexkissen igår, ett givande samtal måste jag nog endå påstå.
Kanske inte alls är som man tror jämt och ständigt.
Verkar inte så just nu iaf.

Madde fick vara ensam och övergiven i skolan idag, jag hade sån sjuktandvärk.
Men hey, dubbelt så bra imorgon kommer jag vara, glöm inte det ;)

Jag och min syster skulle dricka te förut.
När jag ska ta upp påsen så gör jag värsta fantastiska ljuden med skeden i te koppen.
Men min syster verkar inte förstå min passion för vissa saker,
Får hetl enkelt flytta till ett land där små och enkla saker uppskattas, ???

Madde ringde, vi prata skvaller, aaw vad jag älskar skvaller, OK (otroligt korkade ) hade vist inte
vågat sig till skolan, patetico, borde sitta i skamvrån för jag är så elak.
en dumstrut på religon lektionerna borde jag ha också.
Sparven hade vist vågat sig på att prata också, nästan så hon är värd en oscar, för den insattsen.
anyway, efter ett tag hör jag ett stön och "vänta lite"
- vad va det?
- nej jag klär av mig lite.
Wooho loveli, nu vill hon avslöja sina innersta tankar om telefonsex, även om hon kanske inte vill ha det med
mig men hon måste ju öva sig på någon.
Bara att fantisera om hennes aladåber fritt flygandes,
Undra om hon satt i sängen eller stod och kolla in sig själv i spegeln.

Ska iaf med på rockparty imorgon, även om det är för 13 åringar så kanske jag också borde se lite rockig ut?
undra om madde ska det, vi är ju lite av rekvisita när vi är där och håller koll på
barnen, vi får diskutera det vidare imorgon.

Ska nog dra till liseberg snrt också, känner för en sväng om och lite
härligt dirty talk på göteborska,
Helt ärligt så är jag nog den roligaste människa jag känner.
Även om madde är den som får mig att säga mycket av det kloka och roliga saker jag säger.
Min syster är också bra på att locka fram dom sidorna.

Jag borde nästan som en hyllning till dom göra ett buffel djur av en keps och vantar
och ha påmig det i skolan.
så att andra också kan få upptäcka lite av min fantastiska humor.

okej då drar jag med en sprakande raket mellan benen.

Uppdatering av hångelskalan:

1 Hålla handen
2 Armarna om varandra
3 Godnatt kyss
4 Kyss som varar längre än 3 minuter utan att hämta andan
5 Kyss med öppen mun
6 tungor
6 1/4 läppnafs
6 ½ öronhångel
7 Beröring ovanför midjan utomhus
8 Beröring ovanför midjan inomhus
9 aktivitet nedanför midjan
10 Alltihop


Kommentarer
Postat av: Asta

Jag har också läst den boken!
KRAMAR!

2007-05-04 @ 11:02:49
URL: http://www.missasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0