Uppenbart.

Uppenbarligten så underskattar du mig.
Jag är inte den som bara ger efter.
men sure, den här kan du få.
låt oss se hur det går för dig, jag är inte ett dugg avundsjuk
Jag trodde att jag viste hur det va.
Jag trodde att min värsta fiende va den som va bakom hörnet inte den som stod
raktframför näsan på mig.

Patetico att någon ens kan fundera på det.
Jag citerar tes "tänder killar på fläsk eller?"
För nära för mycket, jag mår illa.
återigen får jag en äcklande smak i munen när jag tänker på dig.
Du är inte en sånn som man tar förgivet.
Och endå så förstår jag enumer varför det blev som det blev igår efter det här.

Det är bra nu, jag mår fint.
Ikväll ska jag och spriten vara bästa kompisar.
Har vi tur så hittar vi en bra burk också.

Jag kom på att om jag har tur och sitter på balkongen så
Kanske jag kan få se någon kille glimta förbi i bästa fall en naken granne, och hur bra är det?
gosh, jag behöver verkligen komma ut, rädda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0