[ Tungt ]

Gosh, dags att sova nu kanske måste packa ridkläderna först.
Trevlig ute kväll igår med alla flickorna i klassen.
Hahaa vad hände med alla?
Snuskigast va Fia som hade sex på jättetrosans toa, hahaaa!
Men det är ju det vi alltid har sagt om fia ;)

Ingen skola för mig idag inte, mådde inte på topp när jag vaknade
och det va ingen av dom andra som va där
så ingen skola.
Och imorgon har jag nationella.
iiisch, och så måste jag redovisa religonen som inte är heltklart.
suuuck.
Den här helgen kommer få spenderas med plugg känner jag.
Iiisch!

Kanske annat också om det finns tid för det.
Måste ju passa på att träffa KG lite också :)

Nej nu ska jag krypa ner i sängen :)

Puss

Kommentarer
Postat av: KG

Idag ska vi träffas! :) Hihi. Puss på dig!

2007-05-11 @ 11:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0