Sexguden

well, loveli day i skolan måste jag påstå.
inget ansträngande, eller nationella i matte, suck!

Måste påstå att jag har hittat en sexgud, eller en potentiel sexgud, 2 kanske tilloch med.
det är inte lätt när det är svårt.

Kg har kärleks bekymmer som att hon skulle vara den enda ;) haha
känns som att alla har det nu förtiden tilloch med betty lixom.
Skärpning!
KG har iaf hittat någon hon ska gifta sig med nu ska hon bara få
honom att vilja det också. aaw inte avundsjuk!

well, glömde kolla med mina källor det där om killar men får kolla det imorgon.
jag kan inte ha huvudet med mig överallt.
Jättetrosan och jag va på stan idag, bokade tid för att kolla färg och längd och skit på håret.
Aaw, får se om jag kommer passa i det eller hur det kommer bli.
känns som jag kan göra annat för dom där 4000 men va sjutton.
jag vill ha långt hår. det är inte lätt inte.

Måste nog tänka över om jag ska köpa mig en ny familj där jag får mat.
Idag hade pappa gjort någon sjukt snuskig sallad med tonfisk och korv eller något
uuuuuh!
Borde vara straff på snuskig mat!

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha dom svälter dig :P

2007-05-09 @ 00:31:17
Postat av: Syster

det var minsann ingen korv i...
du är värre än mina troll
puss

2007-05-09 @ 12:42:47
Postat av: Sophia

nu tycker ja att du va elak :P

2007-05-13 @ 13:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0