Nu är jag slut

Jag orkar inte det här en tråkig hemmakväll det är lixom inte jag.
Suck, pillan vill hitta på något men det finns inget att hitta på.
Inga super? eller jo min syster som är på singelfest som jag inte fick följa med på.
pappa har precis gjort mat, härligt sådär klockan 9 på kvällen, skulle det vara
en vardag skulle pappa mörda mig om jag bad han göra mat senare än klockan 7
Men hey, bara för att jag skulle ut ( även om de inte blev så) så ska maten vara klar klockan 9
patetico!

Jag vill åka till spanien och hälsa på prince charming,
palla att han ska bo så långt bort.
Förstår han inte att mina läppar lider av akut kyssbrist?
Dom kommer säkert glömma bort hur man gör snart.
eller så kommer jag få kramp i dom när han kommer hem igen
Och hamna i en pinsam situation där jag inte kan stänga läpparna eller något.
Gosh!

Moahahaa, jag är listig som en räv vill jag bara påpeka.
Och jag behöver en BRA förklaring till varför jag inte skulle andvända min list.

Nej bäst att plocka undan mitt mjölk glas annars kanske pappa får damp och svälter mig.

Puss <3 Prince Charming

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0