Kom glassbilen till dig igår?

Well.
igår va det EUC som gälde tillsammans med jättetrosan
och en pastasallad, inkulsive svaller!
Mohahaaa, jättetrosan lämnade mig ensam på stan
"jag ska ha sex, hejdå"
well, jag är en bra kompis så där stod jag och väntade på hennes samtal eftersom hon
LOVADE att höra av sig innan något hände så jag viste att hon va trygg.
Well, klockan 4 Jag upprepar klockan 4, ringer hon och går hem från
BAKSIDAN(?) av konsum, eeh, vad tänkte du på?
Vet du hur bra man ser där?

Äsch det va iaf skönt att höra att hon inte hade dött och
att hon lovade att borstatänderna när hon kom hem, tummen upp!
Gosh!

Och EUC är ju bara totalt skräp.
Inte för att jag trodde att sverige skulle ha någon chans
Men HALLÅ, kan det få finnas någon från icke öststaterna bland topp 10?

Gosh, vad är det med mig?
Jag ska skaffa pojkvänn så jag får gosa när jag vill
och så man kan ligga i sängen en heldag och inte göra något vettigt alls.
Eller bara somna tillsammans i soffan, gosh ja tack!

Nej dags att rycka upp sig :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0