just do it

Party igår helt oförberett.
Haha vi skule iofs ta en after work efter att vi hade vart på rockparty hos kidsen.
Men det blev lite mer än så ;P
Hamna på en fest ovanför babban.
- har ni träffat han som bor här?
- Nej vart är han?
en halvnaken kille kommer in med värdens snyggaste kropp
- Hello!

Annars så finns det massa smasken skvaller om mig från igår.
Men otor i struten för er att ni inte var där och fick reda på något.
Hahaa!
Nej men sweet, honom skulle jag kunnat ta bara för att göra OK arg, HAHAA!

Jag är nog en väldigt ärlig person just nu.
folk kan nog inte förstå hur ärlig jag är, dom skrattar säkert bara och tror
att jag skojar för att man säger inte sånna saker.
men jag gör det, okej? jag är ärlig!
Eller iaf när det gäller sånna saker.

Vaa sjutton jag som ville gå på singelparty ikväll.
Men neehe, vad får jag göra? ingenting.
Jag skulle ha tagit naken mannens nummer.
Mumba.

Eller så skulle jag ha tagit honom?

Madde blev dyng igår, Absint är farligt snuskigt och olagligt!
Aaw, inte bra inte bra!
Inte vårt fel vi blev lurade, jag trodde jag skulle dö.

Nej nu ska jag måla mina kära naglra och kolla om någon vill leka med mig
ikväll, äta glass supa eller annat skoj? ;P

Okej då dunstar jag med en sprakande raket mellan bennen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0