Jag och Mina KillMagneter, FANTASTICO!

Well, precis kommit hem från jobbet.
Stalag 14 (skolan) idag va helt okej, en lektion sen
blev det bara att hålla på med student skiten, den blir tok nice!

Förutom att ÄP ( äckelpottan )var helt sjukt störande så hitta jag inga speciella störnings moment.
Hahaa eller jo att sparven överhuvudtaget vågade sig på att tilltala mig är en bragd för sparvens del.
Moahahaa, Hökögat va på ovanligt dåligt humör idag.
kanske inte fått sig något på länge?
Vad vet jag...

Johan hittade tydligen ett hett ragg i måndags även om hon såg ut att ha en bad hairday.
men hey, sånt som händer!
Annars då?
Claras pc dissa henne för ett snusk/äckelpotta/Skolans nörd.
Måste helt enkelt vara så att clara är fööör cool för honom.
Eller så vill han ha en oskuld.

Nej nu ska jag läsa lite relegion prov imorgon.
Funderar på att avslöja mina heta tips på hur jag kommer ihåg alla svåra ord
men behåller dom för mig själv ett tag till tror jag allt ;P

okej, då dunstar jag med en sprakande raket mellan benen.

Kommentarer
Postat av: madde

haha du är sjuk:P

2007-05-02 @ 22:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0